#Food

[飲食] 慶祝吧!Flâneur浪漫高質的燭光晚餐

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
之前跟兔先生一直在忙結婚和新居的事,已經很久沒有出去拍拖拖了~
某個星期日他為了給我驚喜,就帶我到佐敦的Flâneur吃燭光晚餐。
晚上來真的很有情調呢,光是環境氣氛已經加了不少分數。
Bar枱位置係非常靚的打卡位!!有如城市中的綠州~
收工落黎飲杯野真係唔錯,可惜我同兔先生都唔係附近返工@@
星期日過到黎真係冇平日咁熱鬧呢~
睇睇Menu,選擇困難症又發作喇@@

店子細細,估唔到食物種類都幾多,我地唔想浪費食物。
海鮮拼盤之外的烤美國豬背骨只係叫左半份。

一開始黎的就是烤點–鹽燒熊本霜降牛肉,一上枱果下已經好香牛味!
味道不錯,但肉質沒有想像中的軟綿綿,熟度再減一兩度應該就Perfect了~
雖然提供了燒汁,不過我地都覺得唔加醬汁已經好好味。

鮮嫩多汁加上濃郁的牛味,讓我們一試難忘呢:)

兔先生親自點了的兩杯cocktail,兩杯都易入口,不過我最鐘意黃色的”Dreams Come True”,比較甜,酒味又不會太濃,好適合女生的。

半份烤美國豬背骨都比想像中大份,酸酸甜甜的好惹味!

肉都比想像中的要多,肉質爽口有彈性,唔會太淋,食用時輕易離骨。

Advertisement

一路驚唔夠飽的兔先生係海鮮拼盤到來的時候就呆住了,個拼盤都幾大份,有我最鐘意的軟殼蟹、扇貝、開邊的芝士焗龍蝦、花甲、魷魚等等…好豐富!!

炸軟殼蟹香脆得來,裡頭的肉質好鮮嫩香口,不過都真係幾熱氣下…但係咁好食都唔理得咁多啦。

海鮮拼盤有兩種汁可以選,我地當然係揀左芝士汁啦!
芝士汁的芝士味唔會太濃,唔會蓋過左海鮮的鮮味~

Advertisement

花甲同北寄背都爽嫩彈牙而且好新鮮~我們兩個都在搶吃,好滿足!

雖然食左幾道菜已經9成飽,但係有一個胃未滿足…就係甜品胃喇!!
叫多個香蕉朱古力批,起初仲怕佢會好甜,點知又唔會…

Advertisement

呢一個朱古力批真係唔錯,口感特別,綿花糖唔會甜得滯,同香蕉味道仲好夾添~
甜品唔算好抵食,但勝在質素高,絕對值得一試呢~

Flâneur的食物質素真心唔錯,只是地點稍為有少少唔就腳,係尖沙咀中心地帶要行多幾步過黎。係呢個繁忙城市中揾到呢個綠州嘆返下,有夠Chill的~ 周年紀念唔知食咩好都可以再黎,因為我已經好掛住個海鮮拼盤同埋香蕉朱古力批喇!!

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~
My Little Biscuit

Advertisement

歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/

YOUTUBE
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com