#Beauty

化妝快靚正的好幫手 — ZOAY DELUXE (ZOAY Professional Beauty Brush)

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

平時化妝既時候,一支好既化妝掃可以幫到你個妝貼服之外,仲可以節省好多時間。而我最近就試用左ZOAY Professional 既Beauty Brush 啦,一開盒,就被佢既珊瑚色深深吸引住,仲有一睇D毛就知用料不錯!!而且重點係..佢係香港製造,點都要支持下!!而家好多大Brand既都傾向係大陸製造,所以我對ZOAY呢個團隊係有D敬意,今時今日,香港咩都貴既情況下,仲堅持香港製造,品質仲不錯,性價比高,價錢優勝而能保持一定的品質!!


外表很吸引

ZOAY DELUXE是 ZOAY 團隊最新打造的高級化妝掃系列,它的毛的數量(採用了韓國的壓縮技術令毛量增加 30%,管柄仍然採用較細的鋁管,令掃毛力度更集中,更接近手指上粉底的力度,但又比手指上粉底的效果自然,是粉底掃設計的一大突破,可以有效推開粉底液或 BB Cream 等液體的化妝品,令底妝效果
更貼服持久) 以及抓粉能力真心不錯,可以令到粉底、眼影更貼服,無毛痕!而且外型十分吸引,淡粉紅配玫瑰金色原來是由韓國設計師親自設計,感覺很少女心!! CP值夠高!!


嘩!!很少女心!!


毛量很多,很舒服,不掉毛!!


外表很吸引的金色鋁管配淡粉紅木柄!!

Advertisement

包裝都絕不馬虎,佢既包裝盒外清清楚楚教你點用,點保養,十分貼心。
我連旅行都會帶佢地去化妝架!!
 

高級人造纖維製成毛毛好舒服~~觸感很好。我會用指感粉底掃 上粉底液,平時呢我係用扁頭粉底掃上粉底的,但係而家用左指感粉底掃上,因為佢個個掃,好接近手指上粉底的力度,但又比手指上粉底的效果自然,所以相信以後我都會用呢支黎上粉底架啦!!


我會先倒粉底於手上,再用它輕輕印開


上妝前後


Advertisement

而尖頭碎粉掃抓粉力都好高,上妝時感覺好舒服,比普通掃唔需要沾太多粉,拍一兩下就夠哂,可節省時間。

斜頭暈染眼影掃,可以輕易把眼影暈染在眼蓋位置,效果出色。

筆型暈染修容掃,我會用於作鼻頭,下巴陰影,兩下完成。

好多人最擔心就係清洗後會人會大量掉毛,我自己本身的一套掃,清洗後會掉5-6條毛,而ZOAY Deluxe 系列真係無掉過毛、變形或掉色,仲可以保持柔順彈性!!所以先推介給大家使用!!保證絕對實話實說!!

【網購專櫃】 http://www.zoaybeauty.com/

【香港 ZALORA】https://www.zalora.com.hk/zoay/

【台灣 ZALORA】https://www.zalora.com.tw/zoay/

一頁睇哂門巿地址:https://www.zoaybeauty.com/門市地址/

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。