#Beauty

同Bikini毛毛講拜拜

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

相信女孩的話題除了有天下的八卦外,仲有有一堆美容脫毛等話題,而當中一定會傾過包括脫毛。脫Underarm已經成為大家的Must脫位於,但脫Bikini呢個位置的毛毛,大家都會抱住想試又唔敢試的心情⋯⋯

脫Bikini的毛毛,大家一係脫V-Line,一係係Full Bikini。我呢個毛孩為了夏天黎M個幾日唔好太焗,所以就去做一次的Full Bikini,我唔係想完全同所有毛毛ByeBye,只係想毛毛無咁粗同無咁密,令個幾日唔會咁焗。今次我就去左位於旺角地鐵站附近的Indigo去做Full Bikini的Treatment。

登記了後,職員就帶左我入房換褲準備做Treatment。準備好時就可以按門旁的燈通知職員。職員入黎先幫我戴上遮光的眼罩,然後叫我放好青蛙腳,再幫我用剃刀再仔細剃剃下面毛髮(我早一日自己有剃,但自己驚會剃損,攪到做Treatment會痛,所以剃得唔算太乾淨)。

Advertisement

Treatment開始時,美容師會先幫我用激光由上而下打三角位的毛毛。由於Bikini的毛毛較粗,所以一般都會比脫Underarm痛⋯⋯

但親身試完後,痛感係比脫Underarm強,但都係忍受到的感覺。要有咁的效果,全賴係激光發射前,內置的冷凍系統會發放零下-20度的冰感霧化冷凍劑cryogen,咁先可以有效保護、舒緩及鎮靜皮膚。無呢個冷凍的系統,大家邊會脫毛脫得咁自在。(笑)

Advertisement

Indigo用的機係Candela Gentlelase ProLE 755nm激光,呢個度數適合亞洲人的皮膚及毛髮的顏色,可以將激光直達毛髮的根部,破壞毛囊組織。加上AI人工智能系統,可識別不同客人的毛髮粗幼度、膚色和毛囊深度,自動發出最合識有效光能。

打完Bikini的三角位後,就到陰唇的位置。位置都比較敏感,所以感覺比三角位強多少少。美容師好細心地打左一次就問我感覺,睇下洗唔洗調較一下個度數,不過只要有心理準備,感覺係Okay的。

離脫毛Treatment已經三星期了,毛毛開始已經生緊出黎,但無論生長速度定濃度都慢左及疏左,正係我想要的效果。不過我到3-4個月個睇下情況,先再決定想唔想打多次(笑) 如果大家想有永久的效果就大約要用呢部機打大約6-8次就可以將Bikini的毛毛徹底清除。我已經準備瘋狂約朋友去沙灘同游水啦(//∇//) 你⋯準備好未哦?

Advertisement

Indigo Beaute

門市地址:

旺角-旺角彌敦道701號番發大廈15樓全層

銅鑼灣-恩平道42號亨利中心21樓全層

Advertisement

Facebook:www.facebook.com/indigobeaute.com.hk

=====================================

產品由Indigo Beaute提供,但以上分享全屬個人感受。

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 脫毛

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com