#Beauty

[護膚] 補水又鎖濕!轉季必備❤ Heynature 濟洲馬油面霜 Jeju Mayu Cream ❤

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
剛剛日本回來,肌膚有點適應不了濕悶的香港。
肌膚水油失衡,時常出現外油內乾的情況。保濕之道其實係補水補油,加強鎖濕力,肌膚先可以時刻水嫩。
呢個時候收到 Heynature Jeju Mayu Cream 濟洲馬油面霜,馬油的功效最出名係補濕美白,其實修復效能都好高架,正好可以幫我急救下嚕!
 Heynature Jeju Mayu Cream 濟洲馬油面霜
含濟洲發酵馬油成分以及天然保濕植物成份,有效針對肌膚乾燥,為肌膚帶來深層營養滋潤,促進皮膚水油平衡及自我修復能力。
馬油一向比人的印象都係油笠笠,
但Heynature的濟洲馬油面霜就係乳液質地,
潤澤得黎比較清爽。

 

好快就被肌膚完全吸收!打破我對馬油產品的一貫印象~
用上面都唔會覺得笠同焗促,
估唔到呢個天時用都OK,真係幾舒服呢~
宜家轉季用就啱哂喇!!

 

用後馬油霜除了補充水份養份,
同時係肌膚築起馬油保濕層,
加強了水油平衡,肌膚因乾燥而泛油的機會就大減喇~
兩星期後,肌膚已經恢復狀態,乾紋和毛孔問題大大改善了!
膚色更見亮白呢~最近化妝都比前排貼面好多哦~
Heynature濟洲馬油面霜一瓶才百多元,真係高CP~
同時我都有用 Heynature 魚腥草面膜!!!
可以舒緩下爆痘泛油的肌膚~~聽講好啱敏感性皮膚用架~

 

一拎片面膜出黎,已經係精華滿滿的,好有份量!!

 

Advertisement

而面膜布由桑樹棉製成,非常貼薄舒適的:)
當中除了含有魚腥草萃取成份,更含菊花精華、甜菜鹼及panthenol(維他命B5),有鎮靜舒緩的作用,強效補水,而且有助減輕炎症及暗瘡。

敷上十五分鐘左右,我決定把袋中餘下的精華都倒出來,拍上面膜繼續敷!

 

Advertisement
用後肌膚超水嫩的,整天都水份飽滿~~
而且暗粒同痘痘都腿得好快呢,對於去痘印都好有效!

 

轉季時份有馬油產品旁身,打好肌膚底子,做好補濕鎖水~
肌膚時刻都能保持最佳狀態吧!今次一試Heynature的產品,果真不錯呢:)

 

Advertisement
了解更多:

 

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~
My Little Biscuit

Advertisement

歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/

YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com