#Beauty

【必備新品】夏天不曬黑之謎 OLAY細胞級修護防曬乳

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

雖然話日日都要搽防曬,但夏天的紫外線特別強,所以一定要做好100%的準備!但市面上有不同的防曬,究竟點揀先好?!我用過形形色色的防曬產品,有D搽完都照出斑、有D又厚又焗、有D搽完成塊面白到勁怪、仲有D搽完噴極補濕噴霧都乾到人都癲⋯ 所以揀防曬絶對係一門學問!

OLAY今個春夏就新出了枝輕盈水感防曬乳,除了具有SPF50+ PA++++的高效防曬功能外,更係零酒精、零油脂、零負擔,令肌膚有細胞級的修護。

咩叫細胞級的修護?其實就係【Double Shield 外防禦,內修護】。市面上有好多份子大的防曬產品不能完全阻隔紫外線,令到皮膚仍然受到紫外線的傷害。呢枝由日本製造的OLAY 細胞級修護防曬乳,用了Micro-Gel Technology去製造,其分子夠曬細小,可以360度零死角地保護每個細胞,真正達到細胞級修護,咁就唔驚曬到出斑同愈來愈老啦~

乳白狀的防曬乳質地非常已推,而且推開都好貼薄,所以唔會好焗。

Advertisement

你可能係呢刻諗「咪又係防曬?!」但我想講佢除了有阻擋紫外線的功效外,仲有護膚的功效!無錯,呢枝細胞級修護防曬乳仲加入了海藻糖呢個護膚成份,可以有效係肌底保護每個細胞,鎖緊水份,係完美阻隔UV的同時,令皮膚保持水潤,達到「外防禦 內修護」細胞級修護的效果。

講多無謂,即刻開箱實測(//∇//) 我會係泛白度、黏笠度、清爽度、鎖水度呢四方面Test下呢枝OLAY 細胞級修護防曬乳同我平時用開的防曬乳~

【泛白度測試】

先將防曬搽上半塊面,顏色仍然一致,並無發現泛白的情況⋯ 所以之後再化妝都唔驚D色出黎怪怪的~ 加上防曬乳的質地好薄,就算搽左半日都唔會覺得焗促的感覺。

Advertisement

【黏笠度測試】

先將手背搽上OLAY細胞級修護防曬乳及我之前用開的防曬,OLAY個枝的質感夠曬清爽,唔會痴上發泡膠粒( ´▽`) 個質地真係令我大開眼界 咁我就唔洗再用碎粉定住D防曬,毛孔又無咁容易閉塞。

【清爽度測試】

Advertisement

搽上OLAY細胞級修護防曬乳及其他品牌的防曬,係半日係以面油紙印上。明顯OLAY個個大獲全勝,比我用開的品牌更清爽。

【鎖水度測試】

雖然知道OLAY細胞級修護防曬乳加入了海藻糖呢個潤膚成分黎鎖住細胞水分,不過我想比較下夠竟同其他牌子的防曬差幾遠。結果OLAY個枝係幾個鐘後依然水潤~咁我係Office就唔洗成日噴補濕噴霧啦~

有了呢枝日本製造外防禦內修護的防曬乳,仲洗咩擔心夏天再曬黑同出斑?!Have a Happy Summer (´▽`)

Advertisement

OLAY 細胞級修護防曬乳已經係各大萬寧/屈臣氏上架啦,詳情記住留意OLAY的Facebook專頁啦~

=====================================

產品由Olay提供,但以上分享全屬個人感受。

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 防曬

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com