#Beauty

快靚正!明星美白牙齒恩物 ❤ GLAMSMILE美白牙齒貼片

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
其實做Blogger和明星一樣,經常要影相出鏡,我自己也好喜歡露齒笑,希望可以跟明星般笑得迷人。可惜我本身牙齒偏黃,又唔夠整齊⋯⋯好多時影完相都要靠美圖APP將牙齒執返白⋯⋯ 我諗好多女仔都同我一樣,每次都要將相Tune到最靚為止,但實在太浪費時間,所以我決定直接搵下實際改善牙齒外觀的方法,我要同明星一樣笑得咁靚!
搜索途中發現不少牙齒美白產品的化學成份,其實都會對牙齒表面構成傷害。多年前牙醫亦試過為我磨牙,希望可以改善色調同埋牙面的平滑度,不過每隻牙都有極限,唔可以磨得太過犀利⋯⋯加上牙齒本身就是偏黃的,磨牙不但讓牙齒更薄,對狀況亦無大改善,仲見到好多明星也不太建議這些方法呢。不過,做左一輪Research,才發現現在全球的明星都會用一個快靚正的牙齒美白恩物,就係牙貼片喇!
心動不如行動,我決定直接去一去專門提供牙貼面服務的GlamSmile見識下。後來上到去先知原來香港亦有好多明星都有做美白牙齒貼片~唔怪得佢地排牙又白又齊啦。我都好想好似佢地咁,有副咁靚的牙齒,有咁好的笑容。
GlamSmile店內貼左好多明星藝人的訪問,原來佢地都係GlamSmile度做左牙齒貼片,例如有袁詠儀、歐陽震華、鄭丹瑞等等,每個人都笑得好charm好燦爛呢!

好多明星的專訪,佢地個個既笑容都好吸引人!從相片可以睇到有好多熟悉既面孔,除左上面提及到既之外,仲有較年輕的袁偉豪、楊明、莊思敏。

 

仲見到梁漢文親筆簽名添~
原來有咁多藝人都會選擇GlamSmile的牙齒貼片服務!招牌明星笑容就係咁得來的,看來並不如想像般困難呢。
GlamSmile到處都可以發現到明星既蹤影,可以得知有幾多藝人的笑容都不是完全先天的,透過後天的努力也可以得到,實在是不斷地在鼓勵我參與成為其中一分子呢。
GlamSmile牙貼面的牙齒貼片以著名的GS全瓷為材料,根據牙齒形態360度量身定做的超薄瓷片,能長久使用。因為貼面超薄至0.2mm,所以一般都不用磨牙及麻醉。加上3D預覽及1小時無痛安裝科技,可以很輕鬆地改變牙齒形態和顏色。
愛威白GlamSmile專利的3D設計生產牙齒貼片系統是目前世界上先進的牙貼面技術,能精確地設計出每個客人合適的貼面,令醫生可以完全掌握客人治療後牙齒的裏外狀況,GlamSmile牙齒貼片的精密度造就了牙貼面與牙齒的完美結合,大大增強了牙齒貼片的耐用程度。不過安裝牙貼面之前,都需要自行到牙醫進行檢查和洗牙,確保牙齒健康無蛀牙先可以裝牙齒貼片~ 如果牙齒表面有蛀,必需先進行補牙修整。

通過牙齒貼片就可以改善牙齒顏色和形態,特別適用於:四環素牙、縫隙牙、氟斑牙、死髓牙、牙齒過小、中線偏移、增齡性變黃、瓜子豁、各類牙列不齊、形態不良等。

當日顧問都比左牙齒貼片的Sample我睇,等我感受下GlamSmile的牙貼片質地如何。原來他們的牙貼片真的非常薄呢,只有0.2mm!

最新推出的美白牙齒貼片都有四種色調,由自然到亮白色,可以自由選擇想要的牙齒色調。

Advertisement
諮詢前顧問已經為我拍下牙齒狀況,為我分析如何改善牙齒外觀。相信大家都看得到吧,下排的牙齒就是長得不夠齊,其實利用牙貼片都可以執得到,就連牙與牙之間的小縫都可以更貼合。

牙齒表面凹凸不平滑都可以利用牙貼面改善到平滑完美,聽到也讓我覺得很心動呢!
畢竟從少牙齒就已經偏黃,試過多種方法也改善不了⋯⋯
美白牙貼一般只係做前方上下排的牙齒,正正係經常露出的16隻,大家都可以根據自己的需要去決定安裝牙貼面的數量!

做一隻牙齒貼片要數千完,但只要數萬元就可以換來持久的完美淨白美齒,得到一副星級笑容,可以用上20年,計落都OK,仲有5年質保架,真係人人到GlamSmile都可以容易得到明星般的亮麗笑容!不過顧問就話雖然牙貼片比真牙硬,但都唔好食太硬的食物,以免破壞貼片。
想排牙又白又整齊的朋友,不妨考慮下去明星名店GlamSmile做美白牙貼面啦~
輕輕鬆鬆就可以還原亮白牙齒,好似明星咁笑再不是夢。

#明星笑容人人均可擁有
#GlamSmile #美白牙貼 #牙齒貼片 #牙貼片

Advertisement
想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~

歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/

YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com