#Food

用心製作的樓上高質餐廳

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

時間緊密的我,放工後總有不同的約會及活動。呢間位於銅鑼灣的凡高廚房一直都係我的To-Eat-List內,但一直都無機會。今次為了慶祝公司出了Bonus,所以就同同事去食餐好的。

一入餐廳就已經聽到柔和的音樂,有位現場歌手邊彈結他邊唱Live,整體感覺好Chill好舒服。

餐廳除了有Menu Set外,仲有2人同4人餐。見到Menu有份食牛扒及「頂級和羊」,靚的牛就見得多,和羊就真係第一次見了,所以我兩話不說就叫左呢個餐了⋯⋯

下單後,職員就拎左的新鮮餐包比我們。熱辣辣的餐包加了點香草好香,加埋軟綿綿的口感,絶對值得就咁不Dip湯食。

周打魚湯Blend得夠蓉,而且口感細膩,整體不錯⋯

Advertisement

大愛蘑菇的我,最終都敵不過「98%野菌忌廉湯」呢個多麼誘人的湯!呢碗蘑菇湯用了8種不同的菇而整成,飲落菇味當然好香,而且唔係單一的菇香,入面仲有松露的香架!餐廳專登不完全Blend爛晒D菇,留返少少的顆粒感,黎增加湯的口感。

好多餐廳都花心思去設計主菜,往往卻忽略了前菜的重要性⋯ 一個好的前菜會令人更開胃並更期待主菜。

餐廳完全做做到呢一點,本身見到Menu上的前菜寫為「歐陸式小食」,本身我都無咩期望,點知上菜的係三文魚黑松露忌廉卷!熟蝦D肉唔霉,點埋個Pesto Sauce,個味好夾。煙三文魚包住黑松露Cream Cheese,黑松露的味道恰到好處,唔會蓋過Cream Cheese的香滑,又唔會蓋過三文魚的鮮味。

餐廳用了Dried Aged的美國頂級Prime肉眼排,利用恒温風乾20-45日去軟化牛排的纖維及流失過多的水份,令肉汁更濃郁。加上炭燒快速鎖住肉汁,整塊牛排非常Juicy。

Advertisement

我們叫左5成熟的牛排,入面粉嫩但無血水,烹調得岩岩好。

和牛就見得多食得多,但和羊真係第一次試!呢份凡高頂級和羊餐用了澳洲頂級的羊種,一份有3條骨,每條骨都有厚厚的肉。入口多汁,口感嫩滑。

鍾意食比較Raw的我,羊架我揀左5成熟⋯ D羊靚到5成熟都唔係好羶。一般羊都係草飼,肉質會實少少,但餐廳用了提煉紅酒的葡萄渣黎餵羊,所以肉質軟熟。另外值得一提的係羊架的脂肪都好平均,唔會一啖肉一啖脂肪,所以每口都好滋味!

Advertisement

不得不提的係薯菜都好高質,除了烤瓜類外,D薯粒真係無得彈。外脆內軟的薯仔加埋香草醬,切埋一口的Size,食起黎好方便。

餐的精選甜品係焦糖燉蛋,個蛋食落好Creamy,係面的糖夠薄夠脆,而且甜度都岩岩好。

我好鍾意食即焗的甜品,餐廳有梳乎厘,我當然願意加錢要一份。餐廳職員非常貼心地留意你食主菜的速度再去準備甜品。梳乎厘有雲尼拿及薑汁可以揀,我今次就揀左雲尼拿味。

梳乎厘食落夠輕身,但又唔會跌得太快。但我覺得微微甜左少少,如果大家唔想太甜,可以試試薑味,食完好食記住話我知。

Advertisement

雖然個價錢唔算好平,但食到呢個水準,的確抵食。好適合生日、Anniversary等場合食。餐廳有包場服務,如果有好多人的話,可以考慮下包場。

 

餐廳資料
Van Gogh Kitchen
地址:銅鑼灣軒尼詩道451-457號勝華樓2樓B室
Facabook Page:www.facebook.com/VanGoghKitchen/

==============================

鍾意我分享的,我邀請你訂閲我的食評,我會繼續與大家繼續發掘有咩CP高的冰糧!(敬禮)

| 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com

Advertisement
標籤: 銅鑼灣餐廳

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

冰糧派出所
大吃大喝之芭蕾女孩。最愛線條簡單、性格傻傻的奇怪東東。十分喜愛去嘗試新野 \(//∇//)\ | 品牌合作 | 出席活動 | 產品試用 | Email : bingfooddelivery@gmail.com