#Beauty

[彩妝] 注目限定禮遇 ❤ Lancôme 新春賀年限量版!

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
仲有兩個禮拜就到豬年,今年各大品牌都推出好多應節又吸引的新春賀年限量產品!LANCÔME都唔例外,今年再次推出在香港發售的新春賀年限量升級版 Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液 100ml、新年限量版 ABSOLUE 氣墊粉底及 L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏,讓你靚靚過新年!
充滿喜慶氣氛的紅色包裝,印上別出心裁的豬年圖案,是期間限定的注目賀年美妝品,拜年時可以諗諗送LANCÔME的各款賀年禮盒,實用又得體~
我一直愛用的Advanced Genifique 嫩肌活膚精華肌底液都推出了新年限量升級版!
小黑瓶換了新年新裝,同樣吸睛又吸引。呢支精華有幾好用我都唔多講了,大家有興趣可以看看>>我過住的分享<<,感受一下「小黑瓶」的神奇修復力啦~

 

新年限量版 L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏
L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏將啞緻唇色融合奪目艷麗的色彩,#290 華麗的橙紅色依然是我的最愛,一抹顯色,同時突顯高貴氣質,為妝容傾注魅力。
 L’Absolu Rouge 瑰麗豐盈唇膏為妝容添上紅潤好氣息,拜年都要隨身帶,方便隨時補妝~
話你知,我一向好喜歡Lancôme唇膏的小機關,今次升級版的唇膏外殼更絲滑,手感更加好哦~
新年限量版 ABSOLUE 氣墊粉底
ABSOLUE 氣墊粉底的配方結集修護成份,能達至深度滋養修護的氣墊粉底,讓肌膚細滑柔膚,膚質細嫩,將護膚功效延伸至底妝層面,締造細滑無瑕的妝容。
曾讓我一試愛上的Lancôme粉底,今次的限量ABSOLUE 氣墊粉底亦是持久底妝之選,有了這盒包裝應節的氣墊粉底,隨時隨地都可以火速補妝,妝感貼薄自然!
現在購買正價產品滿 HK$1,680,即可獲贈限量版豬年美妝賀年盒乙份(價值 HK$1,420)
限量版豬年美妝賀年盒包括以下十一件產品:
舒緩抗壓保濕露 50ml
舒緩抗壓保濕精華素 10ml
舒緩抗壓保濕眼霜 5ml
舒緩抗壓保濕晚霜 15ml
舒緩抗壓保濕睡眠面膜 15ml
升級版嫩肌活膚雙精華 4ml
立體塑顏緊緻亮白乳霜 15ml
立體塑顏緊緻再現精華 10ml
立體塑顏緊緻眼霜 5ml
限量版迎春接福利是袋
限量版鎖匙扣
今日起專櫃已經有多款賀年禮遇等緊大家喇!你又有冇睇啱邊款呢?
升級版嫩肌活膚精華肌底液100ML套裝
 
新年限量版升級版嫩肌活膚精華肌底液100ml
升級版嫩肌活膚精華肌底液7ml
升級版嫩肌活膚雙精華4ml
升級版嫩肌活膚眼霜5ml
立體塑顏緊緻保濕露50ml
立體塑顏緊緻亮白精華 10ml
立體塑顏緊緻亮白乳霜 15ml
立體塑顏緊緻水潤日霜 15ml
新春限量版賀年金豬手袋
建議零售價HKD1,555
(價值HKD2,834)
粉底液套裝
極致持妝輕透粉底液或極致持妝輕透氣墊粉底 (雙件)
舒緩抗壓保濕露50ml
舒緩抗壓保濕精華素10ml
舒緩抗壓保濕眼霜5ml
建議零售價HKD390 – HKD465
(價值HKD799 – HKD873)
新年限量版瑰麗豐盈唇膏都有出限定套裝,一次過可以帶哂兩支返屋企架!

 

現凡購買正價產品或套裝滿 HK$500,即可獲贈 LANCÔME 新年利是封 一套。呢個都係期間限定,手快有手慢冇架! LANCÔME 新年利是封質地真係幾靚,摸上手好絲滑丫~
剛剛完婚的我今個新年都要準備派利是,LANCÔME的靚靚利是封就啱哂派比親友喇。

 

依家仲有小遊戲,有機會得到豐富獎品,大家一齊去觸夢成真啦!
了解更多:
#lancomehk
#Genifique小黑瓶

 

Advertisement
想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~
My Little Biscuit

Advertisement

歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/

YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com