#Beauty

靚唔靚唔洗問魔鏡!免費下載 gratus SKIN SNAP

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement

幾年前日日夜夜生暗瘡,攪極都唔好真係冇晒佢辦法。朋友介紹敷邊隻mask搽咩Cream,點知喺自己身上就唔係太work。好似食嘢咁,你覺得好味唔等於我覺得好,有時候皮膚都係好個人嘅事,每個人有唔同嘅需要,所以一個「個人化」嘅分析真係好重要!

個人化嘅分析通常去一啲醫學美容中心有得做嘅,但又要預約時間,而且又要冒住被sell嘅風險喎,個心硬係怯怯地… 好消息呀,而家足不出戶、隨時隨地都一樣可以做到喇!超神奇~簡直好似魔鏡一樣呀~!! gratus 個 app入面有個新功能 SKIN SNAP「智能肌底透析」,影幾張相就可以分析到皮膚問題喇!入面嘅A.I.研發自德國最大嘅應用科學研究機構,入面有20,000+亞洲女性嘅肌膚數據,準繩度超高!一條皺紋,一粒色斑都無所頓形。呢個技術全球淨係得gratus獨家擁有咋!

Advertisement

係良好燈光下,一部智能手機就夠,係咪好簡單呢?跟住簡易嘅指示影三個角度嘅相,SKIN SNAP A.I.會就4大肌膚範疇--皺紋、緊緻度、泛紅、底層斑進行分析。

影完相之後就耐心等待一下(好緊張呀!)

Advertisement

老實講,我對自己嘅皮膚狀況都唔係十分滿意,又撞正M到日子生咗幾粒暗瘡。但 SKIN SNAP真係幾犀利,唔會自因為表面嘅因素影響到判斷!結果除咗緊緻度抆車邊合格之外,其他範疇都叫做保養得唔錯(鬆一口氣~)

你仲可以逐個數據click入去睇下有咩問題,緊緻度得到一個咁嘅分數,原來係因為A.I. detect到我條虎紋呀!真係無所遁形!!

 

有咗呢個咁準嘅數據分析,詳細嘅肌膚狀況、問題成因,Skin Snap仲會提供護理建議比我參考,呢D資訊都係經醫生認證核實,有晒信心保證。Skin Snap仲會推介一啲針對我肌膚問題同適合我嘅護膚產品同療程,都係醫學權威產品。Endocare強效活肌修復精華SCA40就啱晒我用去改善虎紋,睇啱就可以係度買埋,唔啱都唔驚有人會sell爆你,真心係非常之唔錯!等我用一排Endocare先,30日後可以再返嚟個APP都重新Skin Snap一次睇下自己有無改善。有咗SKIN SNAP,好似有個專屬自己嘅醫美醫生咁,想幾時做皮膚分析都得!免費download gratus –> https://www.gratus.com.hk/s/HJNSDE,各位貪靚之人唔好執輸,快啲搵出自己嘅醫美方案啦!

Advertisement

 

#SKINSNAP #AI透析肌底 #gratus獨家 #一拍肌底改善到底

 

 

Advertisement

 

**產品/產品資料由品牌提供,真心分享,但畢竟大家DNA不同,效果因人而異。歡迎電郵查詢。

 

ngayiellie@gmail.com
http://www.facebook.com/popcornellie
http://instagram.com/popcornellie
http://popcorn-express.tumblr.com

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

popcorn55
八十後在職媽媽,從無憂無慮的二人世界跳到憂柴憂米的三人家庭。因為工作關係,過著男主內女主外的生活。每天忙著返工和吃喝玩樂,決定以「最少的時間留著最多的青春」為人生課題。