#Beauty

[美容] 係屋企都可以美白去斑?只需要維特健靈袪斑苺 | 西西臉小姐

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
 所謂一白遮三醜 一肥毁所有 各位女士除左每日勤力減肥之外 美白都係重要既一環 

除左用一隻好既防曬更需要一隻超級食物—南美生命苺及西印度針葉櫻桃 

咁你會話,點解我唔直接食呢一種生果呢? 原因係呢種生果係香港極其少有,而且味道不是全部人都可以接受到~ 
 
而維特健靈「祛斑莓」用左先進低溫冷凍技術提取生命莓精華,所以「祛斑莓 」既抗氧化物質「花青素」含量極高,比直接食用更可以能吸收更多「花青素」,幫助肌膚抵抗氧化!
 咁係英國既大學臨床皮膚學醫生指:陽光紫外線、污染空氣、睡眠不足、吸煙等會產生過量「自由基」,造成氧化作用,侵害肌膚細胞。
每日我們體內的細胞最少會被自由基攻擊73000次,令皮膚暗啞及鬆弛。

至於點解會揀選『祛斑苺』呢?

 因為佢裡面既西印度針葉櫻桃維他命C含量等同於24個鮮橙,能阻截黑色素增生,達至美白祛斑功效!

祛斑莓是由GMP認證的維特健靈大藥廠製造的天然保健食品,安全可靠,無副作用。
我以家都開始左我既療程啦 大家都一齊啦!
 
使用方法:
每天服用兩粒

Name : Ms.West (Candice Li) 
IG : Candiicexx  / Youtube Ms West  / PAGE  : www.facebook.com/muacandice
Blog Channel :  beautyexchange / Blogspot / She.Blog / Elle / Ulifestyle Shewin/Style-tip / Press-Logic/  Cosmopolitian/girlab
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見

Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Candiicexx
Slash|化妝師|Blogger|全職貓奴 天生一副Resting bitch face 其實只是發白日夢 活躍於品牌活動/美容/化妝,等等!歡迎任何合作郵箱: xxcandice0328xx@gmail.com