Lifestyle

2017聖誕不能錯過的5大電影!

聖誕節有咩做?除咗去各大大型商場影聖誕佈置之外,最令人期待既仲有聖誕節上映既好戲!

Advertisement

聖誕節有咩做?除咗去各大大型商場影聖誕佈置之外,最令人期待既仲有聖誕節上映既好戲!小編就綜合咗5套唔同類型既電影,無論約閨蜜定情人都總有一套啱你睇~

 

聖誕刺激懸疑之選:《東方快車謀殺案》

上映日期:2017年11月30日

這套電影在還沒上映前便受到觸目,原因除了是改編自神級推理小說之外,卡士都很強勁!《東方快車謀殺案》由列尼史葛殿堂級監製,《華爾基利暗殺行動》才子導演簡尼夫伯納自導自演,而且雲集一眾金像影星:尊尼特普、米雪菲花、彭妮露古絲、茱迪丹慈等等,每個演員都是好戲之人,保證刺激過癮。

故事講述一輛開往歐洲卻因風雪停駛的豪華火車「東方快車」上,發生離奇命案,古董商人身中多刀慘死。來自比利時的私家神探魏柏賀受命調查,挑出13位來自不同背景的嫌疑人,但每一位都像是,又好像不是殺手,要怎樣在有限時間內找到兇手,以免他再次行兇?

Advertisement
Jan

Jan

Guest Writer