#Food

[生活] 實用環保的禮物! ➼❤ 飲得到的聖誕咭。咖啡、香草茶愛好者必入

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

Advertisement
仲有唔夠兩星期就到聖誕節,成日都想送實用又環保的聖誕禮物比朋友,呢排揀禮物真係頭都爆丫!如果你身邊有朋友好喜歡飲咖啡同香草茶,我就會介紹一款健康實用的聖誕咭比你地~ 今個聖誕比我遇到全港首創”飲得既聖誕咭”,簡直係送比致愛好友的聖誕禮物首選~~
呢個Christmas限定Coffee Bag有咩咁特別?
原本佢係一個平平無奇的ZIP袋,其實佢係一個咖啡壺或者係一個茶壺,產品設計獨特方便,仲可以去到邊飲到邊!

一打開包裝已經聞到咖啡好香!裡面係100%Arabica Coffee,咖啡豆由自生產到烘焙,都係出自家的咖啡園,可以做到減少成本同保持質素。

加水之後就可以泡出香濃咖啡,可以根據指示線加入適當水份,控制咖啡的濃淡度。

唔止沖一次,呢個環保”咖啡壺”係reusable的,我至少就沖了3 round,味道都依然香濃。

5-7分鐘就可以嘆到香濃咖啡喇,真係好方便。
特別係office,加熱水就可以沖黎飲,仲可以同同事開心share!

 

Advertisement
對於鐘意飲咖啡的朋友,呢一張”飲得到的聖誕咭”真係實用又環保的聖誕禮物哦!

 

聖誕限定包裝仲有位比大家寫名同埋祝福說話架!
除了咖啡,他們也推出了一系列有機香草茶,針對改善身體/腸道健康,非常適合關注健康人士,因為茶葉都係有機架!

 

Advertisement
呢排腸胃一般般,我就係公司開左Digest:T的Herb Brewer,連茶壺都唔洗洗…直接加熱水落去沖5-7分鐘就有得飲喇,而且茶味濃度啱啱好,仲4次都仲有味架。

 

呢個茶袋仲可以Keep起再用,做一個隨身沖泡壺,去旅行用都好方便呢~
一張飲得到的聖誕咭不但環保又健康,而且價錢非常經濟實惠,只係20多元就有交易喇!
既然買張靚少少的聖誕咭都差唔多錢,咁我會選擇買呢個送比朋友呢~

 

最近佢地仲係德福廣場聖誕市集做緊展銷,去影熊Bear Bear的同時又可以去入貨喇!
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
泰迪熊聖誕市集及Steiff泰迪熊展覽
日期:12月10日 – 16日
時間:上午11時至晚上9時
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
網上購買:

未揀好聖誕禮物的朋友就要快手喇!

Advertisement

#飲得既聖誕咭 #聖誕禮物 #有機咖啡 #有機花茶 有機飲料 #天然 #環保 #企業禮物 #聖誕小驚喜 #健康生活 #丹麥專利設計  #拎埋iF產品設計獎 #送禮之選 #策劃健康生活 #健康的餐飲

想看到更多即時分享,可以到facebook page讚好呢!
請多多支持吧~送禮進行中~~
My Little Biscuit

Advertisement

歡迎聯絡合作事宜:

dahlia_purple@hotmail.com
chiupurple@gmail.com

SHE.COM客席專欄
http://www.she.com/author/purplechiu/

YOUTUBE
是次產品及產品資料由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及真心感受,並不代表該品牌之言論及立場。如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。
Advertisement

*本頁面的文章內容由Blogger撰寫、提供及發佈,不代表本站立場。本站對所有Blogger文章的圖文內容、立場、真實性、資料準確性,均不負任何法律責任。

PurpleChiu
she.com客席編輯, 八十後Freelance Designer,愛手作、愛旅遊、愛寫Blog,相信生活是為了發現美! 歡迎邀請及聯絡: dahlia_purple@hotmail.com OR chiupurple@gmail.com