Column

我唔客氣喇!GOCHISO新menu奏出日本 x 地中海交響曲

Advertisement

香港人愛日本菜,清新之餘岩口味,介紹呢間其實都開左好一段時間既餐廳,主打日本與地中海菜crossover,今次推新menu,加入好多新鮮材料同心思去構思,帶出全新fushion感覺。

新穎的創作令人驚喜倍增,在於食物方面便成了賣點之一,GOCHISO於銅鑼灣皇室堡店先行推出的全新主餐牌正以創新為原則,將清新、刺激、香濃、豐富多種層次口味融入地中海與日本fushion菜中,滿足你的味覺。

 

自選沙律 (All Toppings)  HK$188

新鮮沙律菜配上日式糖心蛋、松葉蟹、三文魚、煙肉、雞肉、牛蒡、芝士和希臘忌廉等8款滋味營養Toppings,客人可自選款式,亦可ALL IN要個全份就唔怕選擇困難啦!

 

Advertisement

黑松露鴨肝牛肝菌長披薩 12” HK$128

用上高級香濃食材黑松露、鴨肝、牛肝菌及芝士等配以自家調配黑松橄欖油焗製,長形設計別樹一格,岩晒同朋友開心share。

 

山葵松葉蟹肉意大利燴飯 HK$88

WASABI risotto 咁得意?新鮮山葵帶出微辣的後勁,更用上日本產的十六雜穀米,健康味道好,愛刺激的你必要一試。

 

意式白酒蜆汁蒸海鮮  HK$108

Advertisement

用上日式清酒煮蜆的概念加入西班牙風海鮮鍋,海鮮包括深海鱈魚、青口、蜆及日本生蠔,浸在湯汁中非常入味。

 

抹茶草莓荷蘭鬆餅 HK$58

以京都小山園抹茶粉焗製的鬆餅不得了!配上藍莓、草莓兩款鮮果、果醬及雲呢拿雪糕,抹茶控們準備好了嗎?

 

銅鑼灣皇室堡分店
地址:銅鑼灣告士打道311號皇室堡2樓203-204號舖
電話:2658-3118
營業時間:11:30-22:30

Advertisement
Shina
Guest Editor